|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Role
: Manažer marketingu (CMO, Chief Marketing Officer)
|
|
|
|
Kód role
Standardní kód role v MBI
:
|
Kód role dle CZ-ISCO
Kód role dle standardů katalogu CZ-ISCO
:
|
|
Popis, obsahové vymezení
Pracovní náplň, činnosti role
1. Manažer marketingu (CMO, Chief Marketing Officer) - funkční náplň role
Manažer marketingu formuluje a prověřuje marketingové strategie podniku, plánuje, řídí, koordinuje a hodnotí aktivity podniku v oblasti marketingových aktivit (promo akce, průzkumy apod.), obvykle podle základních pokynů stanovených vlastníky nebo jejich zástupci, tj. správními radami nebo jinými řídícími orgány. Manažer marketingu vykonává zejména tyto činnosti:
- určování cílů a strategií marketingu podniku,
- plánování, řízení a koordinace marketingových aktivit,
- analýzy a vyhodnocování marketingových kampaní,
- schvalování obsahu, zaměření a finančních zdrojů pro marketingové aktivity,
- výběr nebo schvalování výběru podřízených pracovníků v odděleních marketingu.
2. Požadované znalosti role
- metody podnikového managementu,
- metody přípravy a realizace marketingových akcí,
- statistické metody pro vyhodnocování marketingových kampaní,
- metody dolování dat,
- vedení a psychologie práce v týmech.
|
|
|
|