|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Role
: Manažer service-desku
|
|
|
|
Kód role
Standardní kód role v MBI
:
|
Kód role dle CZ-ISCO
Kód role dle standardů katalogu CZ-ISCO
:
|
|
Popis, obsahové vymezení
Pracovní náplň, činnosti role
1. Manažer service-desku - funkční náplň role
- definování funkcionality service-desku a poskytovaných služeb,
- definování úrovní a pravidel pro posuzování uživatelských požadavků a jejich předávání příslušným specialistům,
- specifikace technologické platformy a podpory a funkcí service-desku,
- průběžné zajišťování provozu service-desku, operativní řešení incidentů a problémů spojených s provozem,
- škálování výkonu service-desku,
- analýzy provozních dokumentů service-desku, tj. analýzy incidentů, dotazů, požadavků a reklamací uživatelů a návrh optimalizačních opatření,
- řešení případného sourcingu service-desku.
2. Požadované znalosti role
- metodiky, metody řízení service-desku, zejména incident a problem management,
- analytické metody v IT,
- legislativa, interní předpisy a směrnice.
|
|
|
|