|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Protokol o testování IT služby
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
Gottfriedová, K. (KIT, VŠE)
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. Protokol o testování IT služby - účel dokumentu
-
Účelem
je poskytnout
ucelené informace o výsledcích testování s
lužby a jeho průběhu.
2. Obsah dokumentu
- Protokol o testování služby
obsahuje výsledky ověřování správnosti aplikací a procesů
a správného dimenzování zdrojů a kontroly, zda služba dosahuje kvalitativní charakteristiky, které byly specifikovány v definici služby.
- Jsou uvedeny
výsledky všech testovacích fází
a jejich akceptace.
3. Struktura dokumentu:
- Charakteristika projektu:
- účel dokumentu,
- popis projektu,
- Odkazy na další dokumenty:
- odkazy na další projektové dokumenty (testovací plán, specifikace, atd.),
- zkratky a jejich popis,
- Business požadavky:
- základní přehled uživatelských požadavků, které má služba splňovat,
- Zodpovědnosti za testování IT služby:
- kdo se ho účastnil testování, jaké byli zodpovědnosti, kdo akceptoval,
- Testovaná aplikace:
- systémy a komponenty v rámci projektu,
- Akceptované podmínky:
- funkční a provozní podmínky, které byly akceptovány před začátkem testování,
- Výsledky funkčních testů:
- seznam provedených testovacích fází včetně časového harmonogramu,
- seznam spuštěných testů, testovacích případů a jejich výsledky,
- údaj o množství iterací, které proběhly,
- Výsledky speciálních testů:
- kdy byly provedeny,
- jak byly provedeny,
- výsledky,
- Seznam nalezených chyb:
- přehled nalezených chyb, které byly akceptovány a budou předmětem řešení,
- přehled funkčních a provozních chyb, které byly opraveny,
- Seznam nalezených požadavků na změnu a jejich stav:
- přehled uživatelských požadavků na změny služby a stav jejich řešení.
4. Vznik dokumentu
- V úloze: Testování IT služby (U104A
).
|
|
|
|