Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Aplikace : Analýza produktů
Analýza produktů
Kód aplikace, nástroje

Standardní kód aplikace v MBI.

:
AQ037A
Autor

Jméno a příjmení autora

:
Čoček, F. (KIT, VŠE)
Tvůrce, řešitel, aplikace, resp. nástroje

Tvůrce, řešitel, aplikace, resp. nástroje

:
Čoček, F. (KIT, VŠE)
Popis, obsahové vymezení

Účel a základní obsahové vymezení aplikace, k jakým manažerským rozhodnutím aplikace slouží.

1. Analýza produktů - obsahové vymezení aplikace
  • Hlavním účelem je podrobná analýza prodávaných značek a určení nejúspěšnějších produktů těchto značek.

2. Funkcionalita aplikace
  • Dasboard "Analýza produktů" zobrazuje data ve dvou seznamech s rozšířenou možností dotazování prostřednictvím grafu jednotlivých značek a skupinou filtrů (viz souhrnný slide).
  • V prvním seznamu jsou data o počtu prodaných produktů, ve druhém seznamu je uveden celkový zisk z produktů. Filtrovat data o prodejích lze kombinací pěti nezávislých filtrů. V prvním případě lze provést výběr v oblasti dashboardu a to přímo v koláčovém grafu. Zbylé možnosti filtrování dat jsou možné v oblasti "Filtry", kde lze dotaz specifikovat na rok, kontinent, produktovou kategorii nebo určením rozsahu ceny produktů.