Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Role : Manažer projektového týmu
Manažer projektového týmu
Kód role

Standardní kód role v MBI

:
R115
Kód role dle CZ-ISCO

Kód role dle standardů katalogu CZ-ISCO

:
Popis, obsahové vymezení

Pracovní náplň, činnosti role

1. Manažer projektového týmu - funkční náplň role

Manažer projektového týmu zajišťuje:

  1. plánování práce na projektu v rámci týmu,
  2. přidělování pracovních úkolů členům týmu,
  3. zpracování průběžných reportů pro projektového manažera,
  4. posuzování, hodnocení a schvalování výstupů týmu,
  5. rozhodování v dílčích problémech řešení úkolů týmu,
  6. hodnocení jednotlivých členů týmu a příprava podkladů pro jejich odměňování.
2. Požadované znalosti role
  1. znalost podnikových procesů a funkcí,
  2. znalost technických aspektů řešení,
  3. znalost IT strategie podniku,
  4. znalosti principů řízení IT služeb, IT zdrojů a řízení IT ekonomiky,
  5. znalost aktuálně provozovaných aplikací a projektového portfolia,
  6. znalost podnikové infrastruktury a technologií,
  7. znalost principů a metod projektového řízení.
3. Kompetence role

Technické kompetence: porozumění existujícím systémům a technologii, sledování a znalost nových technologií.

Kompetence pro podporu byznysu: znalost praktik vlastního byznysu, znalost organizace byznysu, obchodní politiky a podnikové kultury, chování podporující byznys, řízení projektů, schopnost komunikace.

Sociální kompetence: schopnost vést, inspirovat a budovat důvěru, zaměření na dosažení výsledků, schopnost strategického uvažování, schopnost ovlivňovat a přesvědčit tým, rozhodnost.