Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Role : Manažer dodavatelského řetězce (Supply Chain manager)
Manažer dodavatelského řetězce (Supply Chain manager)
Kód role

Standardní kód role v MBI

:
RQ014
Kód role dle CZ-ISCO

Kód role dle standardů katalogu CZ-ISCO

:
Popis, obsahové vymezení

Pracovní náplň, činnosti role

1. Manažer dodavatelského řetězce (Supply Chain manager) - funkční náplň role

Supply Chain manager vykonává funkce v oblasti každodenních činností skladů a distribučních center a zodpovídá za celý logistický řetězec (od nákupu, přes výrobu po skladové, distribuční operace a přepravní činnosti). Vykonává tyto činnosti:

  1. plánování, rozvoj, optimalizace, organizování, vedení supply chain procesů a činností,
  2. zodpovědnost za nákupní, zasílatelské, skladovací, přepravní činnosti,
  3. vedení a kontrola pracovníků v oblasti supply chain,
  4. monitoring a analýza aktuálních trendů v oblasti obchodu,
  5. identifikace rizik v dodavatelském řetězci,
  6. vyhodnocování potřeb zákazníků, servisních služeb, supply chain aktivit.
2. Požadované znalosti role
  1. schopnost vedení pracovníků,
  2. plánování a vytváření týmů,
  3. komunikační, mezilidské, organizační a motivační dovednosti,
  4. schopnost definice strategie,
  5. zkušenosti s informačními technologiemi a implementací skladových systémů,
  6. zkušenosti s moderním skladovým prostředím, výrobou.
3. Kompetence role

Kompetence pro podporu byznysu: Znalost praktik vlastního byznysu, Znalost organizace byznysu, obchodní politiky a podnikové kultury, Chování podporující byznys, Znalost konkurence a schopnost analýzy konkurence, Řízení projektů, Řízení změny a implementace v IT aplikacích, Plánování a schopnost přiřazovat priority, Schopnost komunikace, Zaměření na zákazníka (interního i externího).

Sociální kompetence: Schopnost vést, inspirovat a budovat důvěru, Schopnost kreativního a inovátorského přístupu k řešení problémů, Zaměření na dosažení výsledků, Schopnost strategického uvažování, Koučování, delegování a péče růst členů týmu, Budování vztahů a týmová práce, Schopnost ovlivňovat a přesvědčit tým, rozhodnost, Vyjednávání v rámci dohodnutých principů, Řešení konfliktů, Adaptace na změnu