Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Role : Vývojář webu a multimédií
Vývojář webu a multimédií
Kód role

Standardní kód role v MBI

:
R403
Kód role dle CZ-ISCO

Kód role dle standardů katalogu CZ-ISCO

:
25130
Popis, obsahové vymezení

Pracovní náplň, činnosti role

1. Vývojář webu a multimédií - funkční náplň role

Vývojář webu a multimédií využívá návrhářských a technických znalostí k  analýze, hodnocení, navrhování, programování a modifikaci webových stránek a aplikací, které spojují text, grafiku, animaci, zobrazení, audioprezentaci a videoprezentaci a další interaktivní média. To zahrnuje zejména následující činnosti:

  1. analýzy, navrhování a vývoj internetových stránek s využitím umění, kreativity s programováním software,
  2. navrhování a vývoj digitálních animací, zobrazování, prezentací, her, audioklipů a videoklipů a internetových aplikací za použití multimediálního software, nástrojů, interaktivní grafiky a programovacích jazyků,
  3. navrhování, vývoj a integrace aplikací s dalšími specializovanými vstupy, jako jsou obrazové soubory, audio soubory za účelem vytvoření, údržby a podpory webových stránek,
  4. analyzování a vývoj internetových strategií, rozvojových plánů a metodik.
2. Požadované znalosti role
  1. metodiky a metody vývoje, testování a nasazování webových a multimediálních aplikací,
  2. nástroje pro podporu vývoje software webových a multimediálních aplikací,
  3. řízení vývojářského týmu.
3. Kompetence role

Technické kompetence: Porozumění existujícím systémům a technologii, Návrh a vývoj aplikací, Schopnost aplikovat procedury, nástroje, metody, standardy, Integrace systémů, Sledování a znalost nových technologií.

Kompetence pro podporu byznysu: Znalost organizace byznysu, obchodní politiky a podnikové kultury, Řízení změny a implementace v IT aplikacích, Plánování a schopnost přiřazovat priority.

Sociální kompetence: Schopnost kreativního a inovátorského přístupu k řešení problémů, Zaměření na dosažení výsledků, Budování vztahů a týmová práce, Vyjednávání v rámci dohodnutých principů, Řešení konfliktů, Adaptace na změnu.