Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Podskupina metrik : Metriky řízení marketingu
Metriky řízení marketingu
Kód podskupiny metrik

Standardní kód podskupiny metrik v MBI

:
ISGQ20
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení podskupiny metrik

1. Metriky řízení marketingu

Základní metriky vztahující se k marketingovým akcím obecně, promo aktivitám, analýzám zákazníků a zahrnují:

  1. Pozice podniku na trhu (IQ2001 ),
  2. Počet analyzovaných konkurentů (IQ2002 ),
  3. Úspěšnost prodejní kampaně (IQ2003 ),
  4. Marketingové náklady na objednávku (IQ2004 ),
  5. Poměr akvizice objednávky (IQ2005 ),
  6. Čas strávený v obchodě (IQ2006 ),
  7. Podíl marketingu na celkových tržbách (IQ2007 ).

2. Využití metrik ve úlohách
  • Metriky pro řízení prodeje v podniku se vztahují především ke skupinám úloh Řízení marketingu (TGQ350 ) a Řízení prodeje zboží a služeb (TGQ100 ).
  • Prodejní metriky s ekonomickým obsahem se váží na skupiny úloh Finanční řízení podniku (TGQ050 ).

3. Dimenze pro analýzy metrik podskupiny
  • Metriky v podskupině se, kromě základních dimenzí (DIG000 ), se analyzují zejména podle Obchodních dimenzí podniku (DIGQ30 ), skupiny dimenzí, Externí partneři podniku (DIGQ10 ) a Podniková organizace (DIGQ01 ).
  • Dílčí analýzy se realizují podle dalších skupin dimenzí - Ekonomických dimenzí podniku (DIGQ05 ).

4. Využití metrik podskupiny v aplikacích

Metriky podskupiny jsou obvykle obsahem podskupiny Analytické nástroje pro řízení podniku (ASGQ00 ).

5. Obsah balíčku ke stažení

Souhrnný text za podskupinu metrik a její metriky (PDF).