Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Metrika : Míra udržení zákazníka
Míra udržení zákazníka
Kód metriky

Standardní kód metriky v MBI

:
IQ2501
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Měrná jednotka metriky

Měrná jednotka metriky

:
%
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení metriky

1. Obsahové vymezení metriky
  • Míra udržení zákazníka - ukazatel je zaměřen na podíl zákazníků, kteří se do obchodu nevrátí.
2. Výpočetní předpisy
  • ((Celkový počet zákazníků – Počet stálých zákazníků) / Celkový počet zákazníků)*100.
3. Související metriky
  • Míra návratnosti zákazníka = (Celkový počet návštěv zákazníků / Celkový počet zákazníků)*100,
  • Spokojenost zákazníka = (Počet (negativních) pozitivních hodnocení/ Celkový počet hodnocení)*100.
4. Zdroje dat pro metriku
  • Evidence zákazníků (DQ102A).
5. Adekvátní dimenze
6. Poznámky, reference